1. Úvod
    Reklamační řízení se řídí tímto reklamačním řádem, který vychází ze zákonné
    úpravy občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele. Tento reklamační
    řád má přednost před dispozitivními ustanoveními zákonné úpravy. Ostatní otázky
    a otázky tímto řádem výslovně neupravené se řídí zákonnou úpravou.
    Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno prostřednictvím
    internetového obchodu na webových stránkách www.misceladoro.cz
    Prodávající poskytuje na zboží záruky v souladu s Občanským zákoníkem. Záruční
    doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Prodávající neodpovídá za škody
    vzniklé kupujícímu nebo třetím osobám nedodržením předepsaných postupů použití,
    technologických postupů, návodů k použití apod. Nároky na záruku přísluší pouze
    kupujícímu a nelze je převést na třetí osobu, není-li domluveno jinak.
    Kupující je oprávněn uplatňovat reklamaci, pokud prokazatelně převzal zboží, které
    nebylo poškozeno přepravou. Neprodleně po obdržení zboží objednaného
    prostřednictvím internetového obchodu na webových stránkách www.misceladoro.cz,
    je kupující povinen toto zboží zkontrolovat.
    V případě, že vnější obal zboží je poškozen, kupující zboží buď nepřevezme nebo
    sepíše s řidičem přepravní služby reklamační protokol (event. pořídí i digitální
    fotografii), který je podkladem pro další jednání o eventuální náhradě škody, pokud
    došlo k poškození zboží uvnitř obalu.
    Pokud kupující zjistil závadu na zboží, či rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným
    zbožím, je povinen kontaktovat prodávajícího písemně na adresu uvedenou na
    nákupní faktuře nebo telefonicky či na mail shop@misceladoro.cz
    Zaměstnanci prodávajícího okamžitě projednají reklamaci s kupujícím.
     
  2. Místo uplatnění reklamace
    Reklamaci vady zboží kupující uplatňuje zasláním reklamovaného zboží na adresu
    prodávajícího.
     
  3. Způsob uplatnění reklamace
    Kupující uplatní reklamaci předáním zasláním vadného zboží spolu s kopií faktury
    a dalšími doklady na adresu prodávajícího.Reklamované zboží kupující zašle na
    adresu prodávajícího prostřednictvím České pošty či jiné doručovací společnosti, a to

běžným obchodním balíkem nebo pomocí kterékoliv zásilkové služby. Pokud bude
reklamace zaslána dobírkou nebude tato zásilka prodávajícím přijata. Prodávající
doporučuje zboží pojistit a dobře zabalit, neboť za případné poškození či ztrátu při
přepravě, nenese prodávající žádnou odpovědnost.
 
Pro uplatnění reklamace je třeba doložit:
 reklamované zboží
 doklad o nákupu zboží
 vyhovující obal (pokud možno originální)
 přesný popis závady (pokud možno i s upřesněním za jakých podmínek se
závada projevuje)
 
Kupující má právo, aby vada na výrobku, pokud dojde k jejímu uznání prodávajícím
v záruční lhůtě byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Reklamace včetně
odstranění závady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené
zákonem, tj. do třiceti (30) dnů od převzetí zboží/ zásilky prodávajícím.
Prodávající rozhodne o způsobu řešení reklamace pokud možno ihned při převzetí
zboží do reklamace nebo ve složitých případech bez zbytečného odkladu na základě
odborných vyjádření výrobce či dodavatele.
Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné či neopravitelné zboží zbožím jiným,
se stejnými nebo lepšími parametry v případě, že stejný produkt není nadále
dostupný, případně se již nevyrábí.
Reklamační řízení končí dnem doručení vyřízené reklamace kupujícímu nebo
uzavřením reklamace a přichystáním zboží k osobnímu odběru kupujícímu, pokud
bylo do reklamace přijato přímo v provozovně prodávajícího od kupujícího a tento
souhlasil s převzetím zboží z reklamace tímto způsobem a byl o vyřízení reklamace
informován telefonicky nebo e-mailem.
V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět se stanoviskem
prodávajícího. V případě opakované a zjevně neoprávněné reklamace budou
kupujícímu účtovány nutně vynaložené náklady za každou takovou reklamaci. Toto
se týká také případů, kdy bude do reklamace zasíláno opakovaně zboží bez dokladu
o nákupu a přesného popisu závady.
Zboží zaslané do reklamace bude kupujícímu opraveno nebo vyměněno na základě
předchozí telefonické domluvy, případně budou na bankovní účet kupujícímu vráceny
peníze. Opravené či vyměněné zboží bude kupujícímu na náklady prodávajícího
zasláno zpět do třiceti (30) dní ode dne zahájení reklamačního řízení (dne, kdy
reklamované zboží prodejce obdržel od kupujícího).
Placená oprava
Je-li výrobek reklamován po uplynutí záruční doby nebo byla-li závada způsobena
kupujícím, případně byla-li závada způsobena vlivy, které nespadají do záručních

podmínek výrobce produktu, jedná se o placenou opravu. V tomto případě bude
kupující obeznámen s tím, že bude jeho oprava placená a také, že mu může být
účtován poplatek za diagnostiku závady v závislosti na servisním středisku, které
bude opravu provádět, a za poštovné a balné. Cena samotné opravy bude
kupujícímu sdělena předem telefonicky nebo e-mailem. V případě neschválení ceny
opravy bude kupujícímu účtován jen poplatek za diagnostiku a za dopravné a oprava
provedena nebude.
 

  1. Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy v režimu spotřebitelských smluv
    Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze
    mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle
    přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které
    podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno
    s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které
    spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní
    smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu,
    pokud porušil jejich původní obal.
    Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci či o jiný případ, kdy nelze od
    kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1
    občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od
    převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve
    lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující
    využít formulář odstoupení od kupní smlouvy poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří
    přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat
    mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty
    prodávajícího.
    V případě odstoupení od kupní smlouvy dle předchozího odstavce obchodních
    podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno
    do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od
    kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu,
    a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou
    poštovní cestou.
    V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od
    kupujícího do čtrnácti (14) dnů od převzetí a fyzického zkontrolování vráceného
    zboží prodávajícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal.
    Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží
    kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím
    kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není
    povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží
    vrátí.
    Podmínky pro vrácení peněz

Zboží musí být kompletní, nepoužité, nepoškozené a bez známek užívání nebo
opotřebování včetně nepoškozeného obalu, nevykazující mechanickou či jinou
závadu, schopné dalšího prodeje.
Zásilka, kterou se prodávajícímu vrací zboží od kupujícího je nutné doručit
prodávajícímu nejpozději do čtrnácti (14) dnů ode dne obdržení tohoto zboží
kupujícím. Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie nákupního dokladu ke zboží,
které kupující vrací a Formulář odstoupení od Kupní smlouvy (bez písemného
vyjádření vůle bude zásilka vrácena s naúčtováním poštovného).
Prodávající vrací pouze kupní cenu zboží, nikoli zaplacené zpětné poštovné.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží bude kupní cena
vráceného zboží zaslána převodem na účet kupujícího nebo složenkou na adresu
a to nejpozději do čtrnácti (14) dnů po fyzickém obdržení zboží prodávajícím.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající moci
akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží bude vráceno na náklady
kupujícího zpět.
 

  1. Shoda s kupní smlouvou
    V případě, že při převzetí zboží kupujícím není toto ve shodě s kupní smlouvou, má
    kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl
    do stavu, odpovídajícího kupní smlouvě, a to dle požadavku kupujícího buďto
    výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující
    požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo může od smlouvy odstoupit. To
    neplatí, pokud kupující před převzetím zboží o rozporu věděl nebo rozpor s kupní
    smlouvou sám způsobil. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to
    vzhledem k povaze vady neúměrné.
     
  2. Závěrečná ustanovení
    Tento reklamační řád nabývá platnosti dnem 1.5.2024 a platí na území České
    republiky.